تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

مَن!

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶ ق.ظ

اشتباه بزرگم را تازه فهمیدم...

همین که وقتی صدایت می زنم، وقتی به " یا مَن لَه الدّنیا وَ الآخِرَه..." می خوانمت، انگار می کنم که جمله ام را ناقص ادا کرده ام. پس نفسی تازه می کنم که بگویم " ارحَم مَن لَیسَ له الدّنیا و الآخِرَه "

و همین، بزرگترین اشتباِه من است. در حقیقت، بزرگترین اشتباه من، "مَن" است...

هنوز هم گمان می کنم در مقابلت، من هم هستم...

و هنوز هم گمان می کنم بزرگترین اشتباهم را خودم فهمیده ام...

  • ۹۲/۱۲/۱۵
  • زین العابدین تقی پور

وبلاگ تازه

خداوند

نظرات  (۲)

عرفانت تو حلقم...
خیلی به این مباحث محض فکر نکن.
خل میشیا!
پاسخ:
سلام
تازه فهمیدم! پس شما هم پیش تر به این چیزا فکر می کردی...

شکستنش سخت است. در حدی که گاهی که حتی برای شکستنش به سمتش می روی، احساس می کنی که غلبه اش بیشتر است و انگار که او دارد برای بار هزارم تو را می شکند و خودش را، که در واقع خودت هستی بالا می برد.

شاید این شکست ها از باب عدم توکل، توسل یا وجود خامی مفرط، کودکی و ... باشد. خدا می داند.

ممنون که خیلی خوب "تــــازه" کردید این کهنگی نوین رو.

یاعلی

پاسخ:
سلام
واقعاً که فقط خدا می داند و بس...
مخلصم
و ممنون از اینکه سر می زنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی