تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

یادش بخیر اون وختا...

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۶ ب.ظ

:::

پاورقی 1 : از همین تریبون رسماً اعلام می کنم که به بی عیب بودن مطلق گذشته ها، ابداً اعتقادی ندارم.

پاورقی 2 : از لوگوی پایین این کمیک استریپ، پُر واضح است که میزبان این پست، "فرهنگ نیوز" است!

نظرات  (۹)

پث مسل عکصر عوغاط منطزر می مونم طا عکصر شرایت - علبطه در گفطمانطان - مهغغ بشع ...

شکلک ندارم پث:
عین منم در هال انطزار ...
ممنون اظ طوجحطون برای گرفطن سهیه حای عملایی!!!  
پاسخ:
سلام
طفلک فردوسی، بسی رنج بردش در آن سال سی ...
صلام بر اصطاد بذرگوار کم تهویل گیر یا تهویل نگیر!!!
روظ حاطون ائم اذ کارگر، مئلم و ... مبارک!
زمنن چرا آدط کردید دیر به دیر "تازه" (اصم حواس بود و گرنه حواصم بود درثط ننویصم!) کنید "کهنگی نوین" (ایزن) طون رو؟
واقئا چرا؟؟؟!!!

طمام طلاشم رو برای اشطباحی بودن کردم!
پاسخ:
سلام
قبلاً عرض کردم.
گذاشتن مطلب جدید - در گفتمان من- نیازمند خیلی چیزهاست که گفتن همشون وقت می بره. باید اکثرشون واقع بشن تا پست جدیدی متولد بشه.
ضمناً "واقئا" رو به درست با قاف نوشتی؛ یک چراغ خاموش!
ممنون از پیگیری ت.
  • محمد حسین طاقی دوره 58
  • …..♥#########♥
    …..♥#############♥
    …♥###############♥
    ..♥#################♥………………♥###♥
    ..♥##################♥……….♥#########♥
    ….♥#################♥……♥#############♥
    …….♥################♥..♥###############♥
    ………♥################♥################♥
    ………..♥###############################♥
    …………..♥############################♥
    …………….♥#########################♥
    ………………♥######################♥
    ………………..♥###################♥
    ………………….♥#################♥
    ……………………♥##############♥
    ………………………♥###########♥
    ………………………..♥#########♥
    ………………………….♥#######♥
    ……………………………♥#####♥
    ……………………………..♥###♥
    ……………………………….♥#♥
    …………………………………♥
    …………………………………♥
    ……………………………….♥
    ……………………………..♥
    ……………………………♥
    …………………………♥
    ……………………….♥
    …………………….♥
    ………………….♥
    ………………♥
    ………….♥
    ………♥
    ……♥
    ….♥
    ……♥………………….♥…♥
    ……….♥………….♥…………♥
    …………..♥…..♥……………….♥
    ……………….♥…………………♥
    …………….♥……♥…………..♥
    …………..♥………….♥….♥
    ………….♥
    ………..♥
    ……….♥
    ………♥
    ………♥
    ……….♥
    …………..♥
    ……………….♥
    ……………………..♥
    ………………………….♥
    ……………………………♥
    ……………………………♥
    …………………………♥
    …………………….♥
    ………………♥
    ………….♥
    …..♥
    …♥

    روزتون مبارک
    پاسخ:
    سلام
    خیلی مخلصم و خیلی تر مشتاق دیدار!
    راضی به زحمت نبودم اون هم با همچین دنباله ی درازی!
    ممنون
    سلام آقای تقی پور
    از شما یک سوال داشتم آیا شما همان آقای تقی پوری هستید که در مدرسه ای کلاس قرآن را برگذار می کردید و داستان حضرت ابراهیم را برای ما تعریف می کردید
    اگر همان آقای تقی پور هستید روز معلم بر شما مبارک
    دوره 50 و خورده ای
    پاسخ:
    سلام
    مخلصم
    خیلی خوش اومدین به اینجا.
    البته روزِ بنده، چند روز پیش بود: روز کارگر.
    این از بنده. حالا شما کدوم محمدحسینِ کدوم دوره پنجاه و خورده ای هستین؟!
  • علیرضا بادامبرجاه
  • سلام علیکم
    به نظر من باید روش آموزش در مدارس کلاً عوض بشه...!
    هرکس باید بر اساس اون چیزی که دنبالشه درس بخونه.من خودم یک دانش آموزم که دارم رشته تجربی می خونم و می خواهم داروسازی بخونم.
    و واقعاً یک سوال اساسی ذهنم را مشغول کرده... . درس هایی مانند فیزیک یا هندسه و یا... به چه دردم می خوره؟!!!
    الان تو آمریکا دارن بچه ها رو می گیرن و روی استعداد ها و روی علایقشان به رشته های مختلف کار میکنن.
    حالا ما نشستیم و به زور و برای مدرک گرایی داریم درس هایی رو که برایمان هیچ ثمری ندارد می خونیم و وقتمون رو تلف
    می کنیم .
    ان شاءالله که این روش غلط درست شود.....
    پاسخ:
    سلام
    خیلی خیلی خوش اومدی به تازه.
    والا بنده عقلم به این چیزها نمی رسه،ولی امیدوارم "ان شاءالله که این روش غلط درست شود..."
    ای کاش می شد نظر بقیه ی دانش آموزان رو هم می شنیدیم...
    سلام حاجی

    نازه پیدات کردم- اوووووه بعد مدت ها

    واقعا یادش بخیر اوت روزها-مدرسه

    وبلاگ قشنگی داری

    مشتاق دیدار
    یا علی- علیه السلام

    :)
    پاسخ:
    سلام
    خیلی مخلصم و خیلی تر مشتاق دیدار.
    به خدا ذوق کردم از دیدن اسمت. ( دو سه بار اسم شما رو خوندم تا باورم بشه!)
    اینجا رو روشن کردی حاجی.
    یعنی میشه ببینیمت...؟!
    یا علی
    سلام رفیق
    یادش بخیر اون وقتا...
    کاشکی میشد دلایل عوض شدن اون وقتا با این وقتا رو میدونستیم و نسبت به اون کسانی که یا اون جاهایی که یا اون ... که تو عوض شدن اون وقتا و این وقتا نقش داشتند و دارند، بی اهمیت نمی بودیم و یکاری میکردیم....
    ببخشید دری و ری گفتم بگمونم....
    با اینکه اهل شعر و این چیزها نیستم یعنی نمیفهمم،یه شعر جدید طنز از راشد انصاری بنام "نقیضه دلبخواهی!" اینجا میزارم مثل همیشه بی ربط!


    در گلستانِ محبت، خار می‌خواهد دلم

    از زبانِ دلبرم لیچار می‌خواهد دلم!

    بر خلاف دیگران که تندرست و سالم‌اند

    یک تَنِ ناسالم و بیمار می‌خواهد دلم

    آن چه در ذهن شما باشد دقیقاً عکسِ آن

    خوب یا بد! ساعتی ده بار می‌خواهد دلم!

    مدعی گر صوت بلبل می‌پسندد، من ولی

    زوزه گرگ و سگ و کفتار می‌خواهد دلم

    مثل اجدادم به جای خانه و ویلای شیک

    زندگی در گوشه یک غار می‌خواهد دلم

    کارهای بد نمی‌دانم چرا شیرین‌ترند!

    بعدِ هر کار بدی! تکرار می‌خواهد دلم

    چشم‌هایم مثل باباطاهر ِ عریان شدند

    هر چه می‌بینند، لاکردار می‌خواهد دلم!

    تازگی‌ها اهلِ دود و دَم شدم شکر خدا!

    شیشه و بنگ و نخی سیگار می‌خواهد دلم

    گر چه زندان‌های ما یک پا هتل هستند، لیک

    از خوشی مُردم در اینجا، دار می‌خواهد دلم!

    دور دوم آمد و یارانه ما قطع شد

    جای این یارانه‌ها، من یار می‌خواهد دلم!

    اشتهایم تازگی بدجور بالا رفته است

    چون شتر را بعد از این، با بار می‌خواهد دلم

    صلح و سازش با جهان هرگز ندارد فایده

    جنگ و قتل و غارت و کشتار می‌خواهد دلم

    بس که مسئولینِ ما در دیپلماسی محکم‌اند

    حال و روزِ دوره قاجار می‌خواهد دلم!

    گر چه حتی هیچ مکروهی نخوردم هیچ وقت

    خود به خود نصف شب استغفار می‌خواهد دلم

    تخم مرغ و گوجه گندیده مالِ اُملت است!

    سوت و کف از جانب حضار می‌خواهد دلم


    پاسخ:
    سلام رئیس بزرگ!
    ما که دوست داریم یه کاری بکنیم و بی تفاوت نباشیم ولی ... (ر.ک. کلیپ "هیس! افراطی ها حرف نمی زنند...")
    یکی شما اهل شعر نیستین یکی "راشد انصاری"
    خیلی شعر نغز و بجایی بود؛ و مثل همیشه با ربط.
    ممنون
    بیایید قدر این وختا رو بدونیم، با این روند روبرو معلوم نیست               شاید چند سال دیگه انقدر وضع بد بشه که بگیم یادش بخیر این وختا
    الهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام
    چه عرض کنم...
    همیشه می ترسیدم از اینکه من، در "بدتر شدن اوضاع"، نقش مهمی داشته باشم...
    آمین.

    ممنون که تازه مون می کنین.
    سلام.... واقعا ..... یادش بخیر ........اون وختا.......
    هر روز دریغ از دیروز......... خدا به داد برسه..........
    پاسخ:
    سلام
    خدا به داد برسه...
    نکنه در تار خودتنیده گرفتار بشیم...

    چقدر خوبه که این طرفا میاین.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی