تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

ضرب الاجل...

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۰ ق.ظ
شعر،
اگه شاعرش جناب محمّدباقر مفیدی کیای عزیز باشه،
و اگر با صدای شاعر هم شنیده بشه،
به نظرم عیدی خوبی میشه در این ایّام ولادت امامِ دوست داشتنی...

نظرات  (۵)

سلام

میدنم.... ولی دلم میخواد بگم ...

 

آقاجان ...

... ای کاش پایان ندبه بشکنی ضرب الاجل ها را ...

اللهم عجل لولیک الفرج

 

خداوندا ...

ما را در پناه خودت حفظ بفرما .. و...

چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار ...

 

خیلی مخلصیم

 ودیگر هیچ ...

پاسخ:
سلام
آمین.
سلام شام درخدمتیم امشب.
اگه هستید بسم الله اگر هم نه لااقل بگید ما تکلیف خودمون رو بدونیم!
پاسخ:
سلام
لطفاً اگه از جملات فرد دیگری استفاده می کنین، منبع رو ذکر بفرمایین!
ضمناً دیر دیدم نظرتون رو. وگرنه حتماً امشب خدمت می رسیدم!
دست شما درد نکنه! 
داشتیم.
من میت! ولی آخه ...
ممنون که دائما سر می زنید.
پاسخ:
سلام
کاریه که از دستم بر میاد!
سلام 
عیدی فوق العاده ای بود ولی من قبل شما از وبلاگ خودشون گرفته بودم.
شما اگه راست می گی خودت یه عیدی بده.
پاسخ:
سلام
جسارتاً و به دور از مناقشه، از قدیم می گفتن: به مُرده که رو بدی...
عیدی های من، گه گاه تلخ میشن...
باور نمی کنی؟! ر.ک. خری که از پل گذشت...
خوب شد؟!
سلام
عیدتون مبارک...(البته با یک روز تاخیر)
اتفاقا عیدی خوبی بود...
پاسخ:
سلام
مخلصیم
عید شما هم مبارک!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی