تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

نام من رفته ست روزی بر لب جانان به سهو...

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۶ ق.ظ

خیلی سعی کردم کلاس کار را حفظ کنم و مثل بچّه ها

- که تا ذوق می کنند همه ی عالم و آدم خبردار می شوند-

فریادش نزنم، اما مگر می شود؟!

چیز کمی ست مگر؟! حتی اگر ساختگی هم باشد، می ارزد که نگنجم در پوستم!

در طول یک سال، تمام مشقّاتی که کشیدم و فحش هایی که خوردم برای "کلیپ ایستاده ایم" ، می ارزید به خبری که امشب شنیدم.

اتّفاق، ساده ست، یک جمله هم بیشتر نیست. ولی در تبیین و تشریح، عالمی ست براس خودش.

کسی که خودش و نظرش و حتی انتقادش برایم از جان عزیزتر است، و شاید همه ی این سختی ها را فقط به خاطر او تحمّل کرده ام،

به واسطه ای پیغام داده است که:

به بچه های "کلیپ ایستاده ایم" از طرف من، به طور ویژه خسته نباشید بگین!

و نمی دانید چه غوغایی ست در وجود من!

در وجود من؛ که در "ایستاده ایم" کوچکترینم!

کاش می شد بیشتر توضیح داد...کاش...

نظرات  (۱۷)

  • رهگذری آشنا
  • اونایی که فحش دادن ...
    اگه حق باهاشون بود که فحش نمی دادن ... اثبات می کردن ...
    هر که درین زم مقرب تر است / جام بلا بیشترش میدهند 
    پاسخ:
    سلام
    خدا کنه همین باشه که شما میگی... خدا کنه...
    سلام خدمت آقای "سولوی قلابی"!!!!
    چقدر خوش بحالتونه!
    به همه فحش خوردناش می ارزه!
    به همه بدبختیاش!
    منم که همین جوری دارم حسرت می خورم!!!!!!
    حسرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.....ت!!!
    پاسخ:
    سلام
    بیش از این مزاحم حسرت خوردنتون نمی شم... راحت باشین
    خدارو شکر این یعنى لبخند رضایت همه شهدا
    پاسخ:
    سلام
    خدا رو شکر...
  • محمدرضا احمدلو
  • سلام استاد
    خسته نباشید
    خیلی ممنون از کلیپ بی نظیرتون

    پاسخ:
    سلام
    مخلصم
    خیلی خیلی خوش اومدین.
    شما لطف دارین
    (لطفاً از واژه ی استاد در جای درستش استفاده کنین، نه اینجا!)
    سلام از وبلاگ میم ... متوجه شدم و هرچند قبل از اون هم احتمال می دادم که چه بزرگواری اون جمله رو گفته، ولی الان که فهمیدم کی بوده دیگه حستون رو درک نمی کنم و فقط ...
    حسرت ...
    حسرت ...
    غبطه ...
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    نائب الغبطه باشین!
    یاعلی
    سلام
    متن "ایستاده مثل کوه" شما رو خوندم...از اینکه مصائبی بابت این اثر به سرتون اومده متاسف شدم....نه برای شما! برای اون جماعت سرکار که نوع منحرفی از مذهب رو به خوردشون داده ند که به این راحتی ها نمی فهمند به اسم حمایت از ائمه در برابر مذهب و اهداف ائمه صف آرایی کرده ند!...برای اون بچه هاییکه عافیت طلبی و  بی خبری از حوادث عالم رو معادل تشیع می دونند....برای اون دسته ای که نمی دونند بهائیت و تفرکات اونها ساخته یک نوع نگاه هست به شیعه، یک نوع نگاه با دو راهکار یک راهکار برای فریب اونها که دنبال بی قیدی دینی هستند و دومی برای اونها که اتفاقا مایلند تقیدات دینی هم داشته باشند!...
    بذارید بشینند و برای ظهور دعا کنند! دست بر قضا می بینم که در خلال ظهور هم باز سربازان سیدعلی هستند که می جنگند و لشگر ظهور رو فراهم می کنند...دست بر قضا آقا که دارند نسل کفر رو بر می اندازن و سرباز نیاز دارند اینها
     باز کنار شومینه هاشون دارند دعای ظهور می خونند!!! زن و مردشون هم همینقدر ترسو هستند و بی خبر از عالم...
    بگذارید مصیبتی از این جماعت به خطا رفته نصیبمون بشه بلکه زخم زبونهای این قوم خوارج مسبب روسفیدی بشه در روزگار 
    ظهور... که حقیقتا چیزی نمانده تا آن ظهور سبز مسیحایی...
    و مبارک شما باشد پیام زیبای رهبری عزیز برای شما! 
    محکم باشید و همیشه در مسیر حق استوار
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون.
    فقط ای کاش بیشتر معرفی می کردین تا "آشنا"تر بشیم.
    باز هم ممنون که سر می زنین و نظرتون رو بیان می کنین.
  • معلومه دیگه
  • عرض خداقوت و خسته نباشی به برادر عزیزم
    به قول یه دریادلی..

           

    پرچم به دست توست ، جمع است خاطرم


    با تو مهم کـه نیست ، حــــرف و حدیــث ها

    پاسخ:
    سلام
    مخلصیم
    ... جمع است خاطرم...
  • علی چمن آرا
  • من تازه سایتتون رو پیدا کردم واقعا متن هایی که نوشتید بسیار عالی بود 
    این کلیپ تا آخر ایستاده ایم هم بسیار زیبا و هنر مندانه بود
    دلم براتون واقعا تنگ شده...
    پاسخ:
    سلام علی آقای عزیز!
    خیلی خیلی خوش اومدی به اینجا.
    از دیدن اسمت غافلگیر شدم و البته خیلی خوشحال.
    دل به دل راه داره.
    شما لطف داری به من.
    ان شاءالله یه فرصت پیش بیاد که ببینیمت.
     سلام.....واقعا شرمنده......
    شاید من چیزی که دربارش مطمئن نیستم رو نباید میگفتم.....
    پاسخ:
    سلام
    دشمنتون شرمنده.
    یه توضیح مختصری، به آدرستون ارسال کردم
    سلام
    از اینکه خوشحالی خوشحالم

    حالا اون فرد کی هست؟
    پاسخ:
    سلام
    ممنان!
    خوشحالی تون دائم!
    اگه قرار بود بگم که اینقدر داستان نمی گفتم که!
    سلام ..... من از جمله ای که گفتید کسی که خودش و نظرش و حتی انتقادش از جان برایم عزیز تر است و کلید واژه ی رهبری که در ذیل نوشته تون است این برداشت رو کردم....
    پاسخ:
    سلام
    ...
  • شاگرد همیشگی شما_MrR
  • سلام

    با تبریک فراوان به مناسبت این پیغام و این اتفاق مبارک

    و با آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون برای شما و گروه کلیپ "ایستاده ایم"

    و به امید کلیپ ها و موفقیت های بعدی

    پاسخ:
    سلام
    خیلی مخلصم.
    و خیلی تر، خوش اومدین به اینجا.
    ممنون از لطفتون.
    البته بنده، استاد به اسم  MrR داشتم اما شاگرد، نه.
    و البته اگر درست شناخته باشم شما رو، احتمالاً باید یه شیرینی بابت المپیاد بگیرم ازتون!
    سلام
    با اینکه نمی دونم اون بزرگواری که خودش، نظرش و انتقادش براتون از جون عزیز تره کیه، ولی فکر می کنم احساستون رو درک می کنم.

    پاسخ:
    سلام
    درک تون مستدام!
  • علیرضا بادام برجاه
  • سلام
    خوش به حال شما که یک عنایتی بهتون شد...
    آقا دست ما رو هم بگیرید. مگه ما دل نداریم ؟! خب....
    راستی اون کلاسی که آقا سید گفت چی شد؟!!!!!!!!
    پاسخ:
    سلام
    مخلصیم.
    دوست دارم دست شما رو هم بگیرم، ولی محدودیت فضای مجازی، اجازه ی این کار رو نمیده متأسفانه!
    درباره ی کلاس هم - که نمیدونم کدوم کلاس منظوره- از خودِ آقا سید - که نمی دونم کدوم آقا سید منظوره- جویا بشین!
    سلام خوشا به سعادتتون......فکر میکنم بهترین پاداش رو گرفتید.........چه چیزی بهتر از اینکه کارتون مورد قبول حضرت آقا(حفظه الله)قرار گرفته.......بازم خوشا به سعادتتون......
    اجرکم عندالله
    پاسخ:
    سلام
    بزرگوارید. ممنون از لطف وافرتون.
    البته بنده درباره اینکه اون فرد، چه کسی بود اظهار نظری نکردما!
    فکــر نمیکردم کسی که کار خوبی برای کشور خودش انجام داده باشه"فحش"هم به خاطرش بشنوه...

    خسته نباشید...یا علی
    پاسخ:
    سلام
    اگه فرصتی پیش اومد، یه سری از اتفاقات جالب و خنده دارش(!) رو هم می نویسم، تا باور کنین که فحش، فقط واسه صبحونه اش بود!
    ممنون از بزرگواری تون.
    سلام

    کــــاش بشه بیشتر توضیح بدین...کـاش!

    اما مطمئنم خیلی خبر خوبیه...یه جورایی مبارک باشه این خبر...

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطف مستدامتون.
    مخلصیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی