تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

شام کسوفان

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۲۴ ق.ظ

چندی از دوستانم، به مناسبت ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام، یه نمایشی آماده کردن و من هم با افتخار، پوستر نمایششون رو اینجا قرار میدم؛

به این امید که شریک ثوابشون بشم. اگه دوست داشتین حتماً سر بزنین...

پ.ن 1: بعیده که نیاز به رزرو داشته باشه، هر چند نفر هم که باشین جا هست انگار...

پ.ن 2: اینکه چرا این نمایش با تأخیرِ چند روزه از زمان اصلی، و با تعداد اجرای کم، داره روی صحنه میره، بماند...

:::

تکمله : تصاویر نمایش "شام کسوفان" در رجانیوز

:::

نظرات  (۱۵)

سلام
عید سعید فطر بر شما مبارک باد!
فقط یادتون نره شاگردتون رو هم دعا کنید!
یاعلی
پاسخ:
سلام
عید، بر شما هم مبارک!
من هیچ وقت شاگرد نداشتم. ولی برای همه ی اونایی که مدتی مجبور بودن من رو تحمل کنن دعا می کنم حتماً.
یا علی
سلام عیدتون مبارک.
امیدوارم تا ماه رمضان سال آینده و برای همیشه زنده و سلامت باشید.
التماس دعا.
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک!
می دونین اگه برای همیشه زنده باشم چه اتفاق وحشتناکی میفته؟!!!!
شما که شناختید و هدف من هم فقط همین بود
التماس دعا در آخرین روز ماه مبارک رمضان
یاعلی
پاسخ:
سلام
مطمئن باشین که نشناختم.
محتاجیم.
یاعلی
بگید همونی که دو کلمه بیشتر دیالوگ نداشت و نمایشمون رو خراب کرد!
بازم بگم؟؟
پاسخ:
سلام
بدتر شد! هیچ کس نمایشمون رو خراب نکرد!
ممنون از توضیح کاملتون
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
بگید کوچکترین نقش آفرین نمایش امام رضا علیه السلام سلام رسوند.
امیدوارم متوجه شده باشید!
پاسخ:
سلام
چون در اون نمایش، "نقش آفرین کوچکتر" نداشتیم، چیزی یادم نمیاد.
ضمناً سنی از من گذشته، بعیده اینجوری متوجه بشم!
معنی کلمه شام کسوفان چیه؟
پاسخ:
سلام
"کسوفان" به معنای زمان خورشید گرفتگیه. و "شام کسوفان" یعنی اون شبی که به واسطه ی خورشید گرفتگی ایجاد میشه.
سلام
خداقوت.
اجرتون با امیرالمؤمنین.
یاعلی
پاسخ:
سلام
مخلصم
یا علی
سلام
آقای قادری ...
همون آقای قادری که تو کلیپ ایستاده ایم هم تشریف داشتن؟؟؟
همون آقای قادری که متن نمایش ولادت امام رضا علیه السلام سال 91 رو نوشته بودن؟؟؟
ما که توفیق دیدن این تئاتر رو نداریم فقط اگه دیدینشون سلام گرم و خسته نباشید ما رو هم بهشون برسونید! 
پاسخ:
سلام
بله خودشون هستن.
فقط یه سؤال: بهشون بگم کی سلام رسونه؟!
سلام
پاسخ:
سلام
سلام
با اسم نمایش موافق نیستم
از نظر آقای انسانی ضعف ادبی داره

پاسخ:
سلام
توضیح بیشتر نمی دین؟!
ضمن عرض سلام و ادب
دمت گرم

پاسخ:
سلام
مخلصم
چشم "تازه" بعد از مدت های مدید، به اسم شما روشن شد سرباز اسلام!
بازگشت غرورآفرین شما رو تبریک می گم!
سلام 
امیدوارم که شما رو هم در این نمایش به عنوان بازیگر ببینم .
پاسخ:
سلام
من هم امیدوار بودم!
سلام.
آقا دست ما رو هم بگیر.
فقط سه شب؟
ان شاء الله که اجرای خوبی داشته باشید.
پاسخ:
سلام
دست شما رو هم می گیرم.
فقط سه شب.
ان شاءالله اجرای خوبی داشته باشن.
سلام آقای قادری میشن نویسنده نمایش امام رضا (علیه السلام ) ؟
پاسخ:
سلام
عجب حافظه ای!
بله!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی