تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

اس ام اس به آیت الله بهجت!

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۵۴ ب.ظ

چند وقت پیش، یه اس ام اس برام اومد که پُر بود از نکاتی که  هر کدومش، خوراک یه پُست جداگانه ست. ولی روده درازی نمی کنم و پیامک رو عیناً نقل می کنم. برداشت و توضیح و تفسیر و تبیین و تعجّب و احیاناً افسوسش با خودتون:


چگونه بفهمیم که رضایت امام زمان(ع) در چیست؟

با ارسال 210  پاسخ آیت الله بهجت را دریافت و روزانه از کلام ایشان بهرمند شوید

هر پیام 35 تومان

[!!!!]

  • ۹۳/۰۶/۰۳
  • زین العابدین تقی پور

اس ام اس

آیت الله بهجت

پیامک

امام زمان

طنز

نظرات  (۷)

سلام
شما دوره ی چند علوی بودین؟
پاسخ:
سلام
...
سلام
با دیدن عنوان مطلب اگر امکانش بود حتما شاخ در می آوردم...
و جز ؟؟؟!!!!!!!!! حرفی برای گفتن نمیماند.
در پناه حق
پاسخ:
سلام
دور از جون.
ممنون که سر می زنین.
اتفاقا امروز این سوال با کلماتی متفاوت ذهنم رو مشغول کرده بود و گفتم که امروز یه کاری رو برا امام زمان .عج. بکنم! بعد از تفکر به این نتیجه رسیدم که باید یه سری کارو نکنم.

ایشالا خودشون تو این حرکت کمکمون کنند.
پاسخ:
سلام
عجب تصمیم جانانه ای!
ان شاءالله به برکت حضرت معصومه سلام الله علیها کمکت کنن.

عیدانه ای آورده ام از جنس واژگانم برای نگاه تازه تان ...

تبریک ...

نه واژه ناب و نه کبوتر دارم

نه هدیه ای از طلا و گوهر دارم

از قم بروم به سمت مشهد با خود

گرمای سلام پاک خواهر دارم ....

 

پاسخ:
سلام
مثل همیشه عالی بود.
ممنون
و متقابلاً تبریک فراوان.
ان شاءالله همینی که گفتین، قسمتتون بشه.
سلام........

!?!!?!????!!!!???!!!????!!!!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!??????........و.......سکوت........و ..........افسوس....
 
پاسخ:
سلام
کاش برای افسوس هم، علامت نگارشی وجود داشت!
ممنون از احساس هم دردی تون.
چگویم که ناگفتنش بهتراست...
پاسخ:
سلام
... واقعاً !
سلام.
برا منم اومده. هی میاد. من که دیگه کارم از تعجب معجب گذشته!
تازه به رضایت امام زمان هم ختم نمی شه!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این تعجب های قبلی.
....................................................................................................
اینم وضعیت الانم.
پاسخ:
سلام
؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
اینم وضعیت همیشگی من!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی