تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

آه و سکوت...

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۳ ق.ظ
یک لحظه نظر، مگر که ساقی بکند...

یا مرحمتی به عمرِ باقی بکند،

ماندم چه بگویمت که راضی بشوی

فردا که نگاهمان تلاقی بکند...

::::


::::

چه می شود کرد؟! ...

بسیاری از حرفهایم، که با بند بندِ وجودم، زندگیِ شان کرده ام،

آن قدر دستمالی شده اند-در دستان کسانی که جز کلیشه و توهم و نان به نرخ روز خوردن هیچ نمی فهمند-

که ترجیح می دهم سکوت کنم... تا مبادا -حتی در ذهن کسی- شباهتی پیدا کنم به آنان...

به آنان که حرف دل من را خرج زندگی و شهرت و پست و مقام و آبرویشان کرده اند... 

چه می شود کرد...

جز اینکه بسنده کنم به عکسی...یا بیتی...  و گاهی حتی... به آهی و سکوتی...

نظرات  (۶)

سلام استاد.
خیلی موافقم.
چون مورد مشابهش برای خودم اتفاق افتاده.
این روزها کم از این اتفاقات نمی بینیم.
پاسخ:
سلام
(لطفاْ اینجا و درباره ی من از واژه ی "استاد" استفاده نکنید. حتی شما دوست عزیز)
سلام
بسیار عالی
پاسخ:
سلام
بسیار لطف دارین
پ ن ادامه نظر قبل یک سوال: چرا برخی کلمات به این شکل در می ایند:

"م ی شود" و یا...؟
پاسخ:
سلام مجدد
دلیل اصلی اش رو نمی دونم ولی به گمانم به مرورگر مربوط میشه و اینکه بعضی ترکیب ها رو پشتیبانی نمی کنن بعضی هاشون.
سلام 
شعر،شعر زیبایی بود...
تصویر هم،همچنین...عکاس این تصویر شما بودید؟!
پاسخ:
سلام
شما لطف دارین.
خیر بنده عکاسش نبودم
شهدا شرمنده ایم
پاسخ:
سلام
...
(ضمناً بازگشت غرور آفرین شما را به اینجا تبریک عرض می کنیم!)
قلمتون مثل همیشه زیبا بود ...
اما منتظر بودم که پست بعدیتون یه تبریکی یا تسلیتی به دانش آموزان بگید
تبریک رو نمیدونم برا چی 
اما تسلیت رو برا این بگید که این دومین سالیه که مدرسه میریم و خبری از آقای تقی پور نیست !!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خیلی دوستتون داریم 
یاعلی
پاسخ:
سلام
خیلی مخلصیم
نعمت های خدا رو ناشکری نکنین لطفاً.
اگه می دونستین خدا چه لطف بزرگی در حقتون کرده...
.
.
.
.
.
.
.
ما خیلی بیشتر
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی