تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

به بهانه ی پایانِ "معمای پریشانی"

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳ ب.ظ

جز عشق تو - این لعل بدخشانیِ من-

غیر از عرقی به روی پیشانیِ من،

آهی به بساط نوکری هایم نیست

حلّال "معمّای پریشانی" من !

نظرات  (۱۰)

  • شهروز بیطرف
  • سلام آقای تقی پور خسته نباشید تئاتر بسیار زیبایی بود منتظر نمایشهای زیبا و هنری دیگر شما و گروه خوبتان هستیم_ شهروز بیطرف-مدرسه پاسداران
    پاسخ:
    سلام رئیس!
    خیلی خیلی خوش اومدی به اینجا.
    شما لطف داری.
    ممنون که اومدین.
  • رهگذری آشنا
  • نمایش بسیار زیبایی بود ...
    من که کار رو پارسال هم دیده بودم ، بازی آقای همتی رو بیشتر از آفای سلیمانی پسندیدم ...
    اما هیچ کدوم آقا زین العایدین نمی شد ...!
    پاسخ:
    سلام
    خیلی مخلصیم
    شما کجا اینجا کجا!
    قدم رنجه کردین! "تازه" رو تازه کردین!
    لطف شما به ما ثابت شده!
    (با لحنی خوشحال!)
  • امیر حسین
  • سلام
    با این همه بار گنه و زارى من
    ماندست نشانت روى پیشانى من
    باشد که ز لطفت غم مابگشایى
    حلال معماى پریشانى من
    پاسخ:
    سلام
    احسنت!
    سلام
    هنوز هم دوست دارم پاسخی بدی
    پاسخ:
    ُسلام
    من هم!
  • مهدی نادری
  • سلام . ما که خیلی لذت بردیم. خسته نباشید . آقا ولی جداً برای سالای دیگه خادم، آبدارچی، تی کش و... هرچی خواستین ما هستیما. براما زیر سایه شما کارکردن افتخاره
    پاسخ:

    سلام

    افتخار دادین و برج میلاد رو روشن کردین!

    به افتخارات ما و گروه سایه و برج طویل میلاد، کرور کرور اضافه شد!

    رئیس لازم داریم.

    سلام
    دوست داشتم جواب تلفن ها و پیام هام رو میدادی

    پاسخ:

    سلام

    واقعاً شرمنده!

    به طرز عجیبی اوقاتم بی برکت و شلوغ بود و شرمنده ی خیلی ها شدم!

    سلام 
    بسیار زیبا بود
    پاسخ:

    سلام

    الحمدلله

    لطف داری.

  • Покойный ..
  • کارم چو زلف یار پریشان و درهم است ....
    سلام چه ایهام جالبی داره مصرع آخر.
    خسته نباشید.
    و قبول باشه ان شاء الله.
    پاسخ:
    سلام
    مخلصم
    ان شاءالله
  • زینب حکیم (مرحوم )
  • سلام ...که نام خداوند است ...

    ای عشق!خودت درد مرا می فهمی
    معنای تب سرد مرا می فهمی
    از شرح پریشانی من می گذریم ....
    تو راز رخ زرد مرا می فهمی

    پاسخ:
    سلام
    زیبا بود.
    ممنون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی