تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

ناگفته ای از خیلی پیش تر...

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۳۳ ب.ظ

نه گله ای دارم، نه شکایتی.

چون یقین دارم همه ی خیرات از اوست.

اصلاً همه ی خیر، خود اوست.

و رضای او، آن گاه که به چیزی تعلّق بگیرد، به یقین موجبات خیر است و زیبایی.

و بنده ای عاجز و بی چیز را چه به مداخله در تقدیر او...؟!

امّا فقط یک " ای کاش"...

ای کاش "محّمدجواد شریفی راد"، برای چیزی غیر از "معراجی ها"، معراجی می شد... فقط همین

:::

مرحوم محمدجواد شریفی راد

  • ۹۲/۱۲/۱۲
  • زین العابدین تقی پور

وبلاگ تازه

معراجی ها

محمد جواد شریفی راد

نظرات  (۴)

سلام بعد از اینکه فیلم رو دیدم کاملا فکر می کنم منظورتون رو از "مجموعه پلان ها" فهمیده باشم.

پاسخ:
سلام
البته بنده منظور بدی نداشتم!

البته سکوت های معنادارتون همیشه من رو به فکر فرو می برده.

پاسخ:
سلام
واقعاً؟!
سلام ..... ای کاش......همین.....
پاسخ:
سلام
مختصر و مفید..... ممنون....... همین

سلام.

همین؟ 

من فکر کردم می خواید لِه کنید فیلم رو!

البته جمله آخر به جای خود ولی ...

یه نقدی ... یه چیزی ...

البته چیزی باید نقد بشه که ارزش نقد کردن داشته باشه.

پاسخ:
سلام
گمان می کردم سکوت معناداری داشتم نسبت به این "مجموعه ی پلان ها". این جوری نبوده ظاهراً !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی