تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

تلاشی برای هیچ!

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۰۹ ق.ظ

نمی دانم؛

هنوز هم نمی دانم؛

از آن "نمی دانم" های اولین پست وبلاگ...

و هنوز هم دو دلم...

آن قدر که بعد از گذشت نزدیک دوماه از بلاگی شدنم، هنوز نتوانسته ام خودم را راضی کنم،

و خبرش را فریاد بزنم توی گوش هر دوست و آشنا...

به یکی دونفر گفته ام فقط؛

برای خالی نبودن عریضه شاید؛

حس می کنم باید آن قدر ارزش داشته باشد هر پُست،

که گمان نکنم وقت کسی را تلف کرده ام؛

بیشتر وقت ها یقین می کنم هر کلمه ای خارج می شود از دهانم؛

یا هر نگاهی می کنم به هر چیزی؛

یا هر حرکتی می کنم با دست یا پا یا سرم؛

فقط برای این است که ثابت کنم من هم هستم!

... و چه تلاش سخیفی...

تلاش برای اثبات "هیچ"

...

از این می ترسم که این بلاگ هم تریبونی شود برای همین تلاش سخیف...

... نمی دانم... از آن "نمی دانم" های اولین پست وبلاگ...

هنوز هم دو دلم...

  • ۹۲/۰۶/۰۴
  • زین العابدین تقی پور

وبلاگ تازه

نظرات  (۴)

نظر شخصیم اینه که هر کسی باید تو یه بخش هایی از فضای مجازی فعالیت داشته باشه تا چند تا اتفاق رخ بده. 1_حداقل یکجایی باشه که آدم بتونه نظرات و عقایدش رو با نزدیکانش به اشتراک بزاره 2 _ بعضی حرف هارو نمیشه رک و مستقیم به شخص مورد نظر گفت از این لحاظ هم عالیه. 3 _ میشه خط فکری نزدیکانت رو با نظراتشون متوجه بشی.  
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتون!
فعالیت مختصر بنده در فضای مجازی به هیچ کدوم از این سه مورد شما مربوط نمیشه!

بار اول است که خانه واژگانت را می بینم اما ...خواندم بسیاری از مطالبتان را .... و ابدا فکر نکردم که وقتم تلف شده است ....

فکر پشتشان است و حس ...و هیچی که ... می داند هیچ است ....

و این چیز کمی نیست ...

شکر دارد ...

شکر ....

پاسخ:
سلام
دل خوشم به این که در نوشته تون، تعارفات مرسوم رو نمی بینم.
خدا کنه این وقت گذاشتن ها به کار بیاد.
من هم به قاعده ی شکر، ازتون تشکر می کنم؛ که وقت گذاشتین و خوندین و نظر دادین.
  • حسین حقیقی
  • خدا رو شکر بین آن یکی دو نفر جا دارم...
    پاسخ:
    سلام
    خدا رو شکر "تازه" برکت گرفت...

    انسان، فطرتا اجتماعی آفریده شده

    و بلاگ، محلی است برای ارتباطات اجتماعی

    این با منیت و خودنمایی تفاوت داره

    به نظر من بلاگت خیلی عالیه

    من که لذت میبرم

     

    پاسخ:
    سلام
    از بس که شما گلی!
    اما امان از نفس...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی