تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

گر جهنّم می روی...

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۴۴ ق.ظ

خسته شده ام به خدا ...

از زندگی در میانه ی عالم فرومایگی ...

  • ۹۳/۰۱/۲۷
  • زین العابدین تقی پور

نظرات  (۲)

مانده ام چه بگذارم اسم خودم را ...

فرشته که نیستم ...

آدم ...؟

اشرف مخلوقات ...؟

....

بنده .....

این آخری از همه شیرین تر است به کام روحم ....

باشم ....کاش .....

پاسخ:
سلام
...کاش...
با سلامی تازه!
خوشحالم از اینکه حالا شیرینی سوهان لای دندان را حس می کنم و دیگر به مسواک هم فکر نمی کنم! برای بیات شده ای چون من، تازه شدن زین پس واجب می شود.
(اگر اجازه بفرمایید خواهان آن هستم که لینک بلاگتان به پنجره ی ما برکت بدهد!)
پاسخ:

سلام

خیلی خیلی خوش اومدین!
پنجره حتی اگه بیات هم شده باشه - بر فرض محال- باز هم مسبب تازگی میشه!
فقط یه نصیحت پدرانه: حیفِ پنجره، که رو به تازه باز بشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی