تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

افتتاح با اکسیژن!

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۳۸ ق.ظ

برخی خبرهای رسیده حاکی از اونه که قراره فیلم کوتاه اکسیژن -ساخته ی جناب امیر خان داسارگر- اوّلین اکرانش رو در مراسم افتتاحیه ی جشنواره مردمی فیلم عمّار داشته باشه.

مراسم افتتاحیه، روز چهارشنبه ( 10/ 10/ 93) ساعت 18:30 در سینما فلسطین (واقع در میدان فلسطین) برگزار میشه.

احتمالاً پخش این فیلم کوتاه، طرفای ساعت 20 اتفاق میفته!

اگه دوست داشتین، می تونین بدون بلیط تشریف ببرید.

نظرات  (۱۶)

سلام
دست شما درد نکنه! یعنی مسخره کردم؟؟؟
اگه خودتون بودید توی اجرا احتمالا فانوس رو می گرفتید!

بعدشم خیلی جدی گفتم. واقعا منتظر بودم!
پاسخ:
سلام
اولاً که من فقط یه آیه نوشتم. شما چرا به خود گرفتین؟!
ثانیاً شما لطف دارین.
ثالثاً چقدر عالیه که شما جزو داوران نیستین!
سلام

حیف! هِی منتظر بودم ببینم می گیرید فانوس رو یا نه! دادنش به آقای نعمتی!
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقایون مسئولین عمار به جوونا توجه کنیییییییید!!!!

خیلی مخلصیم.
پاسخ:
سلام
...لایسخر قوم من قوم...
  • رهگذری آشنا
  • نامزدهای بخش داستانی نیمه بلند:

    اولی ها، مدادهای رنگی، میتینگ، اکسیژن، روز داوری، برای هانا


    خدا کنه " فانوس " این بخش برسه به اکسیژن ، تا خستگی تون دربره اساسی ...! و انگیزه ای بشه برای کار های بعدی ...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون.
    ولی نرسید.
    البته لوح افتخار کارگردانی، نوش جون آقای امیر داسارگر عزیز باشه؛ از کارگردان های شدیداً دوست داشتنی.
    خوب اگه من بخوام با یه فردی در یه وبلاگ جوابش رو بدم چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟
    ضمنا هدف از جواب دادن به کامنت 
    سلام...
    نیست
    پاسخ:
    سلام
    ...
    بنده خدا مخلص شما
    سلام
     من بیشتر مخلصم
    متاسفانه اسمتو نمی دونم به خاطر همین برام ایمیل بفرست
    ali_chamanara@yahoo.com
    پاسخ:
    سلام
    برای هزارمین بار بگم هدف خلق شدن کامنت رو؟!
  • بنده خدا ، مخلص شما.
  • سلام
    چه سلامی ؟ چه علیکی؟
    آخه من چی بگم؟
    نه.واقعا نمی دونم چی بگم.
    شما بگین من چی بگم؟
    یا علی...
    پاسخ:
    سلام
    شما دقیقاً با کی مشکل داری؟!
    یا به بیان دقیق تر با کی کار داری؟!
    فکر کنم باید زنگ بالا رو بزنی!
  • بنده خدا ، مخلص شما.
  • سلام
    جناب آقای رهگذر آشنا.
    خیلی خیلی دوستت دارم .    
    لطفا سفارش مارو به حاجی بکن.
    و آقای چمن آرا.
    خیلی خیلی مخلصم.
    تو هم یه نگاهی به ما بنداز.
    اجر همتون با آقا.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    لطفاً من رو هم توی بازی راه بدین!!! نا سلامتی وبلاگ واسه ماست ها!
  • یک مخالف منطقی
  • کی گفته رهگذر آشنا هم مدرسه ای شماست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من که تا اونجایی که خبر دارم رهگذر آشنا در مدرسه ی "امام خمینی" به تحصیل می پردازه !
    پاسخ:
    سلام
    تذکر عمومی:
    اصولاً کامنت، تحت پست تعریف میشه. پس لطفاً هر گونه بحث رو در راستای پست ادامه بدین!
    رهگذر آشنا هم مدرسه ای ماست گل پسر اسمش رو اگه خواست خودش بگه 
    پاسخ:
    سلام
    ...
    سلام
    ما که هستیم ان شاء الله سه شنبه شب، ولی این رهگذر آشنا کیه؟؟

    پاسخ:
    سلام
    شناختین به ما هم خبر بدین.
  • رهگذری آشنا
  • سلام
    تحقیق کردم پیدا شد !
    اکران دوم :
    سه شنبه ، شانزدهم دی ماه حوالی ساعت 8 شب ...
    من که می رم ، هر کی خواست پشت سرم بیاد ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ایشالله در کار های بعدی هم موفق باشین ...!!!!!!!!!!!!!!!!
    مخلصم
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    مخلصم
    تحقیقاتت مستدام!
    اگه رفتین بعدش پشیمون شدین تقصیر من نندازین ها!
    گفته باشم!
    نه موسیقی خیلی موضوعیت نداره من دنبال سنگ محک برای افکارم هستم
    کل افکار و اعتقاداتم
    باید عرض کنم که اکثر مسائلی که خیلی اذیتم میکنه خود صاحب نظران اون مقوله با هم اتحاد نظر ندارن که راحت بشه حق رو شناخت و این من رو گیج تر میکنه، حالا این احتمال که اگه اتحاد هم داشته باشن خطا رفتن همشون هم یکی از مفروض مسائله است بماند
    البته هنوز نمیدونم چنین سنگی وجود داره یا نه 
    پاسخ:
    سلام
    خوش حال تر شدم!
    حرف زیاد دارم اما فقط به دوتا نکته -که به نظرم مهم ترین نکات هستن-بسنده می کنم: اول: به نظرم اگه سنگ محک وجود نداشته باشه که باید فاتحه ی زندگی و دین و حقیقت رو خوند! یقین دارم که همچین سنگ محکی وجود داره. جدی تر از اونی که فکرش رو بکنیم! و دوم: یافتن این سنگ محک نیاز به یه استاد-به معنی واقعی کلمه و نه صرفاً یک لفظ-داره که از خدا میخوام یکیش رو جلوی پاتون قرار بده! شما هم بگردین دنبالش!
    میتونید کمک کنید از کجا باید شرو کنم یا کتابی مد نظرتون هس
    پاسخ:
    سلام
    اگه پیش فرض دغدغه ی شما درباره موسیقی، بحث دینی هست، باید عرض کنم موسیقی و بایدها و نبایدهای اون یه بحث فقهیه. پس چه راهنمایی بهتر از مراجع بزرگوار تقلید. مراجعه به رساله هاشون یا کتابهایی که در تبیین و تشریح نظرات مراجع در این زمینه چاپ شده.
    به حول قوه الهی ما این مساله ی مخالف منطقه رو به یک بحران جهانی تبدیل خواهیم کرد!
    حالا جدای از شوخی فکر کنم جا داره یه ذره با هم مهربون تر باشیم. 
    اون چیزی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که اگه یه نفر که با قرآن سر و کار داره سمت موسیقی بره بده  یا من بد میپندارم؟
     ملاک درستی افکارم چیست ؟نمیدانم .
    پاسخ:
    سلام
    در مورد این مشغولیت ذهنی باید تبریک بگم بهتون. مطلب مهمی ذهن شما رو مشغول کرده. خدا کنه پیگیر تحقیق درباره ش باشین.
    سلام
    با این حساب اساسا فیلمی تو جشنواره ارزش دیدن داره آیا؟؟؟

    (اون مورد اصلاح شد! با عرض پوزش!)
    پاسخ:
    سلام
    دقیقاً با کدوم حساب؟!
    بنده ذات حضور در اکران های جشنواره عمار و پر رونق کردن این جشنواره رو یکی از وظایف شرعی اخلاقی اجتماعی خودم میدونم-در حد توان- علاوه بر اینکه فیلم های بسیار خوبی هم در جشنواره وجود داره.
  • رهگذری آشنا
  • سلام
    4 سوال :
    اگه یه بیچاره ای توفیق دیدن این فیلم رو در اون موقع نداشته بود باید چه کنه ... ؟!
    آیا خودتون هستین توی سینما فلسطین ... ؟! ( احیانن برای اکران های بعدی ... )
    ( این " یک مخالف منطقی " کیه ؟؟؟ از کجا فرار کرده ؟؟؟ حیف " کرسی آزاد نشینی " که به این تعلق گرفته ... ! )
    مخلصم
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    اینکه شد 3 تا سؤال؟!
    باید خدا رو شکر کنه. چون چیزی رو از دست نداده!
    متأسفانه فرصت حضور در اکران های بعدی رو ندارم.
    لطف کنید و دیگه در مورد این رفیق عزیز و مخالف منطقی صحبت نکنید! اینجوری دیگه هیچ بنده خدایی رغبت به انتقاد نخواهد داشت! لطفاً...
    ما خیلی بیشتر مخلصیم
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی