تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

غصّه های سرزمین کهن!

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۱۱ ق.ظ

شکر خدا، آرزو به دل نماندیم و دیدیم که بالاخره عموعزّت الله خان ضرغامی هم نسبت به موضوعی، عکس العمل نشان داد. آن هم چه عکس العملی! آن قدر که سریال "سرزمین کهن" در شُرف توقفِ پخش قرار گرفت.

اینکه آیا در سرزمین کهن به قوم غیور و دوست داشتنی بختیاری، توهینی - هرچند ناخواسته- صورت گرفته یا نه، در فهم من نمی گنجد، ولی ذات این نگرانی در وجود رئیس رسانه ی ملّی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. مخصوصاً این بخش از نامه ی ایشان به معاونش، که تقریباً داشت اشک را در چشمان من می حلقاند(!):

" ایجاد کوچکترین بدبینی و بی اعتمادی این عزیزان به فرزندان پرتلاش و خدمتگزارشان در رسانه ملی قابل تحمل نیست و باید از این رنجشِ خاطر، به خداوند بزرگ پناه برد."

فقط می ماند یک سؤال از حضرتشان:


جناب آقای ضرغامی!

می دانم که می دانید کسی که شما را به این سِمَت منصوب کرده، و ایضاً هنرمندان حرفه ای و متدیّن و فهمیده ی این کشور و همچنین ملّت دوست داشتنی ایران، بارها و بارها و بازهم بارها، انتقادها، اعتراض ها و بعضاً دل خوری های فزاینده ی خود را نسبت به بعضی فعّالیّت های شما و همکارانتان در آن سازمان فخیمه، اعلام و ابراز کرده اند؛ در خفا و در علن.

غریبه که بین ما نیست، خداوکیلی در طول مدّت ریاستتان، چندبار به این فکر افتادید که از رنجشِ خاطراین گروه هم به خداوند بزرگ پناه ببرید؟! ... خداوکیلی چندبار؟!...

کارکاتور-ضرغامی

نظرات  (۷)

تکبیر
پاسخ:
سلام
الله اکبر...
سلام
"ظرفیت" کدومه! شما قلمت باید "تدبیر و امید" داشته باشه.
ما هِی هر روز سر می زنیم و ...
با پوچی مواجه می شیم.
من خود کشی کردم شما جواب خانوادم رو میدید آیا؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
جسارتاً شما خودکشی کن، جوابش با من!
سلام.عنوان مناسبی انتخابی کردید ..... غصه های سرزمین کهن.....واقعا مسئولین غصه این سرزمین کهن رو دارند؟ 

پاسخ:
سلام
از لطف شماست.
امیدوارم که پاسخ سؤالتون - لااقل یه روزی - "بله" باشه.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر نظر حذف شده است

سلام
چرا خبری از پست جدید نیست؟!
فحش بدم؟!
** **، **** ****، **، **...
دفعه آخرت باشه!


(گفتم تو زحمت نیفتی...)
پاسخ:
سلام
هیچ هم بخش های ستاره دار، توسط مدیر حذف نشده! توسط خود جناب 20 حذف شده! (البته این نشان دهنده ی "خود سانسوری" خوش خیم است و جای تبریک دارد)
ضمناً برادر من! احیاناً کارخونه ی پست نویسی که ندارم!
با این حال، خوشحالم و ممنون که سر می زنین!
سلام بزرگوار. شما قصد ادامه وبلاگ نویسی ندارید. می خواید همچنان ادامه تحصیل بدید؟!!
پاسخ:
سلام
داداش من، بالاخره قلم بنده هم ظرفیتی داره!
البته خیلی خوشحالم و خیلی ممنون که سر می زنین.
  • سجاد تقی پور
  • سلام آقا زین العابدین عزیز!!!
    خدا قوت پسرعمو!!!
    وبلاگ خوب و قوی داری پسر عموجان !!!
    داداش به وبلاگ ما هم سر بزن !!!
    آقا کلیپ هاتون خیلی جذاب و دیدنی هستند !!!ما که حال کردیم!!!
    به وبلاگ بنده بیا و سربزن نظر یادت نره !!!
    پسرعمو من شمارو لینک کردم !!!خوشحال میشم لینک کنی پسر عمو!!!
    پاسخ:
    سلام بر آقا سجاد عزیزم!
    خیلی خیلی مخلصم، و ایضاً مشتاق دیدار.
    از اومدنت به اینجا، اساسی خوشحالم و اساسی تر، سورپریز!
    چشم ما رو روشن کردی!
    از لطفت بی نهایت ممنونم.
    حتماً مفصل در "عاشق ولایت" مزاحمت میشم.

  • مهدی نادری
  • سلام. چرا باید سریال ها و مجموعه های تاریخی بدون نظارت بر محتوا ساخته شوند که وقتی نوبت پخش آن ها می رسد چنین مشکلاتی پیش نیاید. چرا اثر تحریف شده و زشت رستاخیز بدون هیچگونه نظارت محتوایی 10 سال مییاردها تومان از بودجه ی بیت المال را صرف خود می کند و نهایتا هم چیزی جز اعتراض مراجع و تحریف واقعه ی عاشورا حرفی برای گفتن ندارد.واقعاً چرا؟... اگه بگیم یه دستایی تو کاره و یه بویایی میاد میگن شما چه می فهمید از سینما و تلویزیون(به قول علی ضیاء)
    پاسخ:
    سلام
    البته حتی اگه کسی به ما نگه که " چی می فهمی از سینما و تلویزیون؟! " من خودم می دونم که هیچی نمی فهمم از سینما و تلویزیون!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی