تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

تــــازه

یا به روایتی : کهنگی نوین

یکی از شاگردانم!!!

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۶ ب.ظ

خوب و بدِ این زمانه مخلوط شده ست

مربوط به من نبود و مربوط شده ست

در مکتب درس من -که دیریست به پاست-

ابلیس دو ترمی ست که مشروط شده ست...!!!

 


  • ۹۲/۰۴/۱۷
  • زین العابدین تقی پور

شعر

وبلاگ تازه

طنز

رباعی

نظرات  (۳)

می نویسم گناه ...

                قافیه ها ردیف می شوند :

                                                     سیاه

                                                       تباه

                                                         آه

                                                       چاه

                                                   بی راه

                                                               نیست این هم آهنگی

شعر سپیدم

نیامده سیاه می شود

                                     قطره ای ماه چکان بر راه

                                                                      آسمان من !

پاسخ:
سلام
بعضی از کامنت ها- به فراخور زیبایی و پرباری- باید پُست باشند...و حیف که نیستند.
این هم اختلاف طبقاتیِ دنیای صفر و یک...

شعرها را خودتان سروده اید ؟

می شود برای دیگران با ذکر نامتان ارسال کنم ؟

پاسخ:
سلام
بنا بر اینه که نوشته های "تازه" -اعم از نثر و نظم- به قلم خودم باشه، و شکر خدا تا اینجا هم همین بوده. مگر یکی دو مورد، که منبعش اعلام شده.
ارسالشون هم بی ایراده و البته منت دارِ این افتخار، خواهم بود.
خدایششش اینو قبول دارم.....ا[نیشخند]

استااااااااد...(به سبک قهوه تلخ خوانده شود)
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف وافرتون!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی